Al uw facturen op het allerlaatste moment bijéénbrengen en ze zo snel mogelijk bij uw boekhouder afzetten om nog op tijd te zijn is een bijkomende stress die Allegro-gebruikers niet meer hoeven te verduren!
Iedereen heeft ooit de paniekaanval meegemaakt op de 15de van de maand ‘s avonds of, erger, de 16de ochtends vroeg, toen we al onze paperassen naar onze boekhouder of zijn boekhoudfirma brachten in de hoop dat hij nog genoeg tijd had om ze te coderen en dus boetes te vermijden. Voor sommigen behoort dit nu tot het verleden en opnieuw dankzij de cloud. Vandaag integreert Allegro de mogelijkheid om alle boekhouddocumenten te scannen zodat ze in realtime ter beschikking staan van alle gebruikers via de cloud. Geen beperkingen in aantal, de documenten worden geüpload en zijn dan toegankelijk voor alle gebruikers om in realtime gevalideerd, verbonden en geklasseerd te worden. Allegro en de cloud zorgen voor alles, de functie is geïntegreerd en automatisch! Voor de boekhoudfirma betekent dit duidelijk minder onregelmatigheden in de productie, maar ook een veel beter overzicht van alle boekhouddocumenten en een optimale verdeling van informatie voor alle partijen. Voor de klant laat dit ook de mogelijkheid toe om codering en validering uit elkaar te halen, eventueel op intern vlak, door de stroom aan informatie in het oog te houden.

Een tijdswinst, planning en gemoedsrust die goed van pas komen in deze tijden!