Proppolis

Communiceren met klanten en prospecten wordt de dag van vandaag steeds moeilijker. U zal het zelf wel al gemerkt hebben dat uw eigen mailbox uitpuilt van commerciële mails, die terecht of onterecht door uw spamfilter heengingen.
De vraag is, leest u die allemaal wel?
Wij zijn er persoonlijk van overtuigd dat er heel wat interessante berichten, nieuwsbrieven, aanbiedingen enz…  tussen zitten, maar ervaart u dit ook niet als een “overload” aan informatie?
En is het niet effectief zo dat u al die informatie op de duur als irritant begint te aanschouwen?
Sinds de digitale revolutie uitbrak, deels ook aangewakkerd door de wereldwijde crisis, heeft iedereen plots zijn heil gezocht in de digitale vorm van communicatie.
Email, Facebook Linkedin en andere diverse sociale media, bleken plots de manier bij uitstek om klanten en prospecten op relatief goedkope wijze te bereiken.
En inderdaad, het is relatief goedkoop, maar…
Vraag die wij ons stellen is, levert dit iedereen wel het verhoopte succes op?
Het is met dit gegeven in het achterhoofd, dat wij in samenwerking met drukkerij De Bie Proppolis hebben ontwikkeld.

Proppolis is een platform van online diensten die u in staat stellen om databasegestuurd te laten drukken en publiceren en de resultaten opnieuw in de database te verwerken.
Heeft u een interactieve campagne in gedachten, maar beschikt u niet over de tools om dit te realiseren, dan is Proppolis er voor u.

Kort door de bocht legt Proppolis de link van uw database naar onze productie en verzorgt alle mogelijke tussenschakels.
Drukkerij De Bie en wijzelf geloven zeer sterk in de combinatie van digitale en tastbare communicatie en dit binnen een volledig geautomatiseerd kader.

Mensen zijn emotioneel en dienen op een emotionele manier te worden benaderd wil u echt in communicatie kunnen gaan!

En mocht u van ons een email hebben ontvangen die u te commercieel vond… Wij bieden u dan alvast onze persoonlijke excuses aan!

Voor meer info omtrent proppolis zie: www.proppolis.net